workshop doosjes

donderdag 21 juli 2011

Mijn klassieke auto.


Toen ik dit patroon zag bij Sandra was ik opslag verliefd.
Kon er weer eens niet van slapen.
Dus besloot ik het te bestellen op haar site.
Mocht je ook interesse hebben klik dan Hier.

Er is wel heel heel veel tijd in gaan zitten, dus ik heb mijn derde week van mijn vakantie goed besteed, elk uurtje dat ik even niets te doen had heb ik er in gestoken.
elke avond tijdens de tour du jour een heerlijk programma om naar te kijken en te hobbyen tegelijk.
Ik ben namelijk hellmaal fan van de Tour de France.
en dit is hem dag geworden,
Mijn auto:


Met de kofferbak open met een cadeau er in.
Voorkant versierd met bloemen.
De zijkant met de kofferbak dicht.
Andere zijkant.
De achterkant van de auto.
Ben natuurlijk heel erg benieuwd wat jullie er van vinden.
En nog meer benieuwd om Levi er van te overtuigen dat je er niet mee kunt spelen.
Hij roept heel de week al ( is auto mama, auto rijden, mag auto rijden )
Zo lief he, maar ga hem niet geven, maar dat snappen jullie vast wel.

Liefs en al vast een fijn weekend
Wilma

17 opmerkingen:

Saskia zei

OOOOOOOOOOO Wat is die mooi!!
Moet dat patroon ook maar eens gaan bestellen.
Knuff Sas

Sandra's Scrapsels zei

PRACHTIGGGGGG!!!!! Echt een kunstwerkje hoor Wilma!! Er gaan zeker wat uurtjes in zitten, maar het is de moeite waard he!!
Ik vind je auto echt helemaal supersss! Wat heb je mooie koplampen! ...oow, dat staat wel gek eigenlijk, maar je snapt me wel hahaha!!

Dank je wel nog voor je bestelling en de reclame voor mijn shopje en ik ga jouw uitwerking meteen in mijn Voorbeelden Pagina erbij zetten met jouw link erbij!

Groetjes, San

nicolet zei

Ooh wow wat ziet dat er onwijs gaaf uit zeg!! Wat een werk zeg!
Groetjes Nicolet

Annie Goedheer zei

wat een mooie auto daar zitten best nog wat uurtjes in denk ik.
groetjes annie.

Liberta zei

Hai Wilma,

Wat is ie moooooiiiiii geworden om te kwijlen.
Ja heel veel werk. Had jij de wielen ook van lint rolletjes gemaakt of wc papier.
Ik vind hem super ik ga hem ook nog een x maken.

Meis vind hem geweldig heel mooi gedaan.Ook dat cadeautje in de achterbak en die koplampen zo leuk.

Heel veel liefs, Lieb

regina zei

hoi

wow wat schitterend dat heb je erg mooi gemaakt!!

erg mooi papier heb je gebruikt!!

gr regina

redscrap zei

hij is prachtig geworden, had de auto ook al gezien dat ik dacht zal ik hem bestellen hij is namelijk wel super leuk!
http://redscrap.blogspot.com/

Toos zei

Ohhhhh Wilma wat een super auto, wat een werk heb je er aan gehad zeg, daar mag je best trots op wezen

Groetjes Toos

Dina zei

prachtig heel mooi en wat een wek

annie zei

tjeeeeeeeeee wat gaaf wilma hij is superrrrrrrrrrrrr die auto vasn je geweldigggggggggggg echt heel mooi hoor
liefs annie

Frosien zei

Wat ben jij creatief zeg, wat is die auto mooi, leuke details heb je eraan gegeven, het is een plaatje geworden, wees zuinig met dit patroon, dit maak je wel eens vaker. Groetjes Frosien

henny18 zei

Zooooooooooooooooo die is mooi zeg,je hebt de kostbare uren goed gebruikt zie ik.Toppertje weer hoor.

Groetjes

angelique zei

hoollie mooolie zeg wat is dit gaaf en mooi!! je hebt je best gedaan meid in de vakantie, super!!

Yvonne's cardcorner zei

Schitterend Wilma, heb hem inderdaad ook op Sandra's blog gezien toen vond ik hem ook al zo mooi!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat is hij mooi, prachtige kleuren! Ik heb het patroontje ook liggen, super gaaf!
Groetjes van Jacqueline

Nicole zei

Prachtig! Echt een super mooie auto! x

stempelen met creanel zei

Hoi Wilma.

dankjewel voor de komplimentjes.
Ik heb eerder al geprobeert een berichtje achter te laten op je blog, omdat ik jou geweldige auto ook al gezien heb.
Heel erg leuk dat lila, en zo mooi gemaakt.
En leuk om te maken voor de veranderig.