workshop doosjes

dinsdag 15 februari 2011

Award gekregen.


Ik heb een Award gekregen van Brenda.
Vind het natuurlijk wel heel erg leuk om een Award te krijgen
en ik mag deze ook graag door geven aan 3 tot 5 personen. ik schrijf een berichicht op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van mij.
Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met deze Award in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met tig volgers hebben ze niet nodig
ik geef de award door aan de volgende personen:
Ik hoop dat jullie het leuk vinden deze te ontvangen.
zo kunnen jullie andere blogs weer in het zonnetje te zetten.
groetjes wilma

2 opmerkingen:

Nicole zei

Leuk! Dankjewel, ik neem hem mee! Groetjes Nicole

Gwen zei

dank je wel Wilma. Heel erg lief van je. Ik geef hem ook weer door.
Dikkek knuffels
Gwen