workshop doosjes

vrijdag 22 april 2011

Mooi doosje

Ik heb dit doosje gemaakt voor een tante van michiel
die 60 word vandaag.




Ik heb dit het zelfde gemaakt als het doosje hier onder voor mn schoonvader. alleen deze is dicht.
de beschrijving staat er bij als u verder naar beneden scrolt








het zal wel even het laatse zijn wat ik maak ben ik bang.
ik heb weer spit het is iets minder als de vorige keer als ik maar in beweging blijf dan gaat het wel. maar kon bijna mijn bed niet uit vanmorgen








voor iedereen een fijn paas weekend




liefs wilma






De voorkant van het doosje

Binnenkant van het doosje






3 opmerkingen:

Miranda Slagboom-de Groot zei

een heel mooi doosje wilma. het papier is prachtig.
beterschap met je spit. hoop dat je er snel vanaf bent.
liefs miranda

Riet zei

Schitterend gemaakt Wilma,mooi die vlinder.
Super papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Wilma je doosje is fantastisch mooi! Ik zou zeggen doe rustig aan en geniet nog een beetje van je Paasdagen!
liefs Yvonne