workshop doosjes

woensdag 29 juni 2011

Gemaakt voor de scrap en more blog

Hallo allemaal, ik ben een weekje niet op blogs geweest maar heb wel een kaartje in elkaar gefreubeld, met dit prachtige papier Dilly dally een heel erg mooie set papier, wat prachtig bij elkaar past.


de vlinder is van de stempels magnolia deze is echt om hele mooie creaties mee te maken.Ik heb hem gekleurd met de copics.Met de Dilly dally stempel set (die heel mooi bij het papier past) zijn de vlaggetjes gemaakt. Deze heb ik uit gesneden en aan een draadje geregen.

verder heb ik het afgewerkt met bloemen en kant.


De binnekant heb ik afgewerkt met het mooie papier de binnenrand rand heb ik met een borders mal van crealies gemaakt,en wat een mooi reseltaat levert dit op.


waar je je tekst kan schrijven als je de kaart gaat versturen heb ik een spellbinders gebruikt label ten.






Hoop dat jullie hem ook mooi vinden.


Hele fijne dag vandaag
Liefs Wilma

6 opmerkingen:

Angelique zei

Prachtig wilma! wat zijn die vlaggetjes leuk hey!!

Toos Awater zei

Wat een supermooie kaart Wilma zo mooi van kleur.

Groetjes Toos

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wilma.

Liefs Riet.

Yvonne zei

Mooi Wilma, vind vooral de vlinder erg mooi gekleurd.
groetjes Yvonne

henny18 zei

Heel super mooi hoor,en mooi gekleurd.

Groetjes

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het is een heel mooi kaartje Wilma, zo fleurig!
Groetjes van Jacqueline