workshop doosjes

donderdag 22 september 2011

Tag gekregen

Ik heb deze tag gekregen van Liberta
ik vind het super lief ik moest eerst even kijken wat het betekende ( erg he )
maar ik weet het, ik mag 10 dingen over mezelf vertellen,
en de Tag door geven.
De tag door geven vind ik moeilijk. ik wil hem eigenlijk aan iedereen geven.
ik vind al de blogs zo mooi en vind het zo heerlijk om idereen zijn creaties te bekijken.


nu 10 dingen over mijzelf.


wist je dat:
  1. Ik al weer 6 jaar getrouwd ben met Michiel.
  2. Wij samen een zoon hebben van 2 jaar Levi ( mijn grootste en mooiste ervaring ooit )
  3. Dat ik een nichtje heb Manon waar ik heel veel van hou.
  4. Ik een zus heb Petra, en die eigenlijk mijn beste vriendin is.
  5. Altijd samen met mijn moeder en Toos naar workshops ga
  6. Ik al ruim 12 jaar kaarten maak
  7. Ik heel graag poker speel ook via internet tijdens het kleuren.
  8. Ik 24 uur werk in de week.
  9. Ik twee honden heb Spykie en Bumba
  10. Ik mega verslaafd ben aan mijn hobby, en dat ik er soms niet van kan slapen.


Ik wil de tag door geven aan:

2 opmerkingen:

Liberta zei

Leuk om over je te lezen.
Ja moederschap is het mooiste wat je kan overkomen.
lief dat je mee wilde doen.

liefs, Lieb

Wilma zei

Hallo Wilma,
Wilma....wat doe je Wilma nu weer aan.....moet ik 10 dingen over mezelf gaan schrijven?
Toch heel ♥-elijk dank voor je tag en ik ga hem WEL op mijn blog zetten hoor.....hihihi.
Liefs Wilma