workshop doosjes

zondag 7 augustus 2011

Gastenboek gepimpt


Ik wil eerst iedereen bedankt voor de leuke en lieve berichtjes op mijn blog.
Ik ben heel blij met al jullie reacties. dank jullie wel.

Het gastenboek.

Voor mijn schoonmoeder heb ik dit gasten boek gepimpt.
Voor haar bed& Breakfast.
er staan al vele mooie verhaaltjes in van mensen die er geweest zijn.
Dus het is een erg leuk boek ik hoop dat ze de voorkant mooi vind zo.
Ik vond het in ieder geval weer leuk om te doen is wat anders dan een doosje of kaartje.

ik zeg tegen iedereen
Voor straks welterusten en morgen gezond weer op.
Liefs Wilma

12 opmerkingen:

Wilma zei

Hallo Wilma,
Je schoonmoeder kan dit alleen maar MOOI vinden. Een andere optie heeft ze niet ☺☺☺
Je hebt wel SCHITTEREND papier gebruikt voor het pimpen.
Om je vraag te beantwoorden: ik heb ooit een kaartje gekregen wat er op leek en nu heb ik e.e.a. veranderd.....dus ja, misschien wel een "eigen" patroon.
Jij ook welterusten en tot een volgende "blik".
Liefs Wilma

Dina zei

daar zal ze blij mee zijn heel mooi
( ik moet ¨meer werken wegen vakantie maar ook omdat iemand d'r voet en elleboog gebroken heeft, vandaar)

Saskia van den Berk zei

Zooo die je erg mooi gepimpt, dit ziet er super uit!!
je hebt mooi kleuren gebruikt!!
Knuff Sas

Frosien zei

Leuk gemaakt voor je schoonmoeder zeg, ieder heeft zijn hobby en z`n werk en ze zal dat van jou heel erg waarderen. Je hebt er een mooi geheel van gemaakt. Groetjes frosien

regina zei

hoi

wat heb je dat leuk gedaan!

erg mooi papier heb je ervoor gebruikt!

gr regina

Miranda Slagboom-de Groot zei

daar is ze vast heel blij mee. het ziet er top uit. tot eind van de week in den bosch.
groetjes miranda

manuela zei

hoi

wat heb je dat leuk gedaan!
Je hebt wel SCHITTEREND papier gebruikt voor het pimpen.
groetjes Manuela

Liberta zei

Hai Wilma,

Geweldig dit boek. Heel mooi gemaakt. Wat een mooi papier heb je gebruikt.
Hier is je schoonmoeder heel blij mee.

Liefs, Lieb

Hetty zei

Wauuuw dat ziet er wel heel erg
leuk uit

gr hetty

De Droomsteeg zei

Hoi Wilma

Bedankt voor het mooie gepimte gastenboek.
Ik ben er echt SUPER BLIJ MEE.
Nu kan ik mooi pronken hoe goed mijn schoondochter is .
Heel veel liefs Joke

Riet zei

Daar zal ze heel blij mee zijn Wilma.
Wat prachtig geworden zeg.

Liefs Riet.

henny18 zei

Jaaa daar zal ze zeker mee pronken ha ha,ik denk vooral deze week.

Groetjes