workshop doosjes

dinsdag 28 december 2010

Kalender gescrapt

Zo als elk jaar scrap ik weer een kalender
deze is voor mn schoonouders met hun kleinkinderen er op
ze vond hem helemaal geweldig met als reseltaat dat ik er voor mn schoonzusje en voor de oma van michiel ook een mag maken.
maar dat vind ik niet zo erg alleen de tijd he waarom zitten er niet meer uren in een dag hi hi







Op de fotos staan links nichtje Michelle
in het midden neefje Ivo
en rechts mkjn schatje Levi





Liefs Wilma


7 opmerkingen:

Unknown zei

Wauw Wilma! Die is gaaf.
Mooi gemaakt hoor.

groetjes, Claudia

Angelique zei

ja tijd... wie heeft er wat over???? je kalender is schitterend zeg, echt een plaatje!!

regina zei

hoi


wow ergg mooi!!

een heel leuk idee!!

gr regina

Carin zei

Je bent mooi op tijd Wilma, ik ben nog bezig met het inkleuren van de afdrukje. Met een foto is toch ook wel erg leuk. Ik vind je kalender super.
Liefs Carin

Miranda Slagboom-de Groot zei

hij is echt leuk geworden. en die foto van levi. zo schattig.
liefs miranda

Brenda zei

hoi Wilma,
zo wordt een saaie kalender ineens een blikvanger! heel mooi gedaan, en wat een schatjes op de foto.

groet Brenda

henny18 zei

Die is gaafffffffff,zo`n mooie heb ik niet hoor,ben wel een beetje jaloers hi hi.

Groetjes