workshop doosjes

vrijdag 13 mei 2011

Kaartje gemaakt, dat is lang geleden.

Tilda gekleurd met de copics.


Ik heb geprobeerd meer met plooien te kleuren ik vind dat erg mooi, maar het valt niet mee moet ik zeggen.


Dit is dan mijn kaartje, de bloem heb ik gemaakt met een spelbinder erg leuk om te doen.


Verder het kaartje een beetje gepimpt.




Dit is de binnenkant van de kaart deze heb ik ook mooi gemaakt het kost wel wat aan papier maar het heeft wel iets vinden jullie ook niet.




Fijn weekend iedereen


Liefs Wilma



8 opmerkingen:

nicolet zei

Je kaartje is echt schitterend geworden! Ook erg mooi gekleurd Wilma!
Groetjes Nicolet

Miranda Slagboom-de Groot zei

wat een mooi kaartje
die bloem ziet er super uit
groetjes miranda

Yvonne zei

Supers mooi kaartje, Wilma!
Mooie bloem is dat zeg!
liefs Yvonne

henny18 zei

Heeeeeeeeeeeeel erg mooi hoor,en de kleuren zijn geweldig mooi bij elkaar.Fijn weekend.

Groetjes Henny

regina zei

hoi

wat een prachtig kaartje!!

mooi gekleurd!

gr regina

Liefs Ineke zei

Hoi Wilma, wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Leuk dat je met mijn candy mee wil doen. Jouw kaartjes zijn ook nog steeds prachtig.

Heel veel liefs van Ineke

Angela zei

Hallo Wilma...
tjonge wat heeft Scrap&More een geweldig DT-team. Jij maakt ook al van die schitterende creaties. Vanaf nu blijf ik je volgen.
CG Angela

Saskia van den Berk zei

Wat is dit kaartje mooi geworden!!
Je heb meteen op een idee gebracht!
Knuff Sas