workshop doosjes

vrijdag 9 december 2011

Magnolia event mijn tweede creatie

Dit is het tweede deel van het magnolia event, ik vond het heel erg leuk om te maken.
ik heb wel mijn eigen papier gebruikt en stempels



Binnenkant met doosjes en rechts wat lege pagina´s om iets op te schrijven.

Zo zijn de doosjes open.
het zijn wel kleine doosjes maar oooo zo leuk.
vond het heel erg leuk om zo te maken.
Het heeft me zo ook op een idee gebracht om een smach book te gaan maken.
daar ben ik nu mee bezig
fijn weekend iedereen
liefs wilma

9 opmerkingen:

Wilma zei

Hoi, hoi Wilma,
Wat MOOI, MOOI en nog eens MOOI en je hebt er een GEWELIDG MOOI event van gemaakt.....SCHITTEREND dit tweede deel.
Enneh.....wat is een smach book?
Liefs Wilma

jans zei

wauw wilma wat een scitterende creatie ziet er wel ingewikkeld uit dat zal best veel werk geweest zijn maar het resultaat mag er zijn grt jans

Marijke zei

Wat ziet dit er mooi uit, leuk al de verschillende kleine doosje. Een heel prachtig geheel!!
Groetjes, Marijke en Chantal

Dina zei

ziet er prachtig uit in die vrolijke kleuren

Toos Awater zei

Wowwww Wilma je hebt er een mega projekt van gemaakt zeg, hier is het boekje met doosjes al klaar alleen de voorkant moet nog

Groetjes Toos

Yvonne zei

Hij is mooi geworden Wilma!
liefs Yvonne

Riet zei

Wowww Wilma,wat heb je dit schitterend gemaakt.

Liefs Riet.

Hetty zei

Wauuuw wat een super gave creatie

gr hetty

roelie zei

prachtig wilma

dit tweede project leuk al die kleine doosjes er in

gr roelie S